Asli1204 Dr browns mu avent mi anneler. Avent sızdırıyor diye cok şikayet var. Dr brown için de gaz yapmıyo diyolar. İkisi de cam siz neler tercih ettiniz
Prenses_annesi Asli1204 canım ben avent aldım ama madela diye bir marka var o anne göğüs ucuna en yakınmış meme reddi yapmıyormuş tabi ben sonradan öğrendim ama avent deniyecem şimdilik
Kbrmrt Asli1204 ben avent aldım. İçinde değişik süzgeç gibi bi aparatı var yenidoğan için. Bebeğe tanzikli süt gelip anne memesini reddetmesin diye. Henüz doğum yapmadım ama memnunum 😀