Elif9292 evet benimde öyleydi. Sol tarafımda olmustu. Hatta bir ara kendimden şüphe bile ettim. Acaba bir yerimi falan vurdum da kalça kemiğimi falan mı kırdım diye. Ağlıyordum artık. Otursam kalkamıyordum kalksam adım atamıyordum. Doktora gittim. Normal siyatik sinirine baskı yapıyor bebek büyüdükçe bol hareket et demişti. Magnezyum eksikliği de yapıyormuş. Günlük sade soda içmeye başladım. Bırakmıştım uzun zamandır. Sonra zorla da olsa bol bol yürüyüş yapmaya başladım. Öyle olunca geçti çok şükür. Ne zaman bir kaç gün hareketsiz kalsam yürümesem yine aynı şekilde ağrım oluyor. Cinsiyetle alakalı değil yani. Öyle olsa benimki de erkek olurdu.