Babyaksu Merhaba bugün kontrolümüz vardı 12+2 olduk ama doktor cinsiyet söylemek için erken olduğunu söyledi. Sizlerde tahmin edenler olabilir mi acabaaa? 😍  
Babyaksu Aii çok heyecanlandım 🥰🥰🥰çok teşekkürler benim de aklımdan geçen kız ama bakalım sağlıklı olsun ama yine de insan merak ediyor 😊
Nsdpg Bizde bugün baktırdık resmen aynısı 🫶🏻 11 e yeni girdim doktor direk kendi kendine kız dedi %100 diyemem ama çok yüksek ihtimal dedi