27 Haziran 13.50 de dünyaya geldi bebeğim. Burda hep merakla okurdum ve beklerdim hikayeleri. O yüzden anlatmadan veda etmek istemedim. Öncelikle herkesin doğum hikayesi ve zorlukları farklı oluyor onu belirtmek istiyorum. Çünkü benim ne kadar zor ise arkadaşımın o kadar kolay bir doğumu oldu aynı hastanede aynı doktor ile.
Pazartesi günü kontrole gittiğimde acil sezeryana alınmam gerektiğini söyledi doktorum. 41+3 haftamdaydım zaten. Bebekte sorun yok ancak kakasını yer vs diye hemen seni bu gün araya alalım dedi. Bebeğim de son hafta kafasını döndürmüştü yukarıya. Tekrar dönmesini bekliyorduk. Malesef dönmedi. Kontrolden çıkıp hemen eşyalarımı alıp hastaneye geçtik. Hemen yatışım yapıldı ve bi anda kendimi ameliyathanede buldum 😄. Dedikleri gibi belden yapılan iğne hissedilmiyor. Benim 1 . Ne oldu tam olarak bilmiyorum 2 kere yaptılar. İkincisinde elektrik çarptı iğneyi hissetmedim bile. Sadece çarpmayı hissettim :) yatırdılar ve asıl zorlu süreç başladı benim için. Benim bebeğim 4 kiloyu geçmiş görünüyordu zaten son kontrollerimde. Kendimde hiç kilo almamıştım. Ama şekerden dolayı bebeğim fazla fazla almıştı zaten kiloyu. Kendi bedenime göre. Kestiklerini falan hissetmedim. Açıkcası bi anda bastırmaya başladılar karnıma 2 kişi birden o an gerçekten can çekiştim. Belki saniye sürdü ama ölüyorum sandım. Doktorum hemen bunu yapmasaydım çok kesiğin olucaktı, biliyorum canın çok yandı ama diğer türlü ağrıya dayanamazdın özür dilerim dedi. Ben zaten kendimde değildim 🌝 neyse bebeğimi hemen göstermediler ben sorup duruyorum sesini de duymadım. Çok korktum o yüzden. Biraz yorgun doğmuş ve hemen gösterememişler. 5 dakika sonra yanağıma koydular. O sıcaklık… o tarifsiz duygu.. Allah isteyen herkese yaşatsın inşallah. Sonrasında tabiki his var arkadaşlar ama acı yok. Bu benim psikolojimi hiç etkilemedi ama o baskıyı çektiğim acıyı nasıl unuturum bilmiyorum. Çünkü baskının ağrısından duramadım ameliyat yerimin ağrısından çok baskının ağrısı hala devam ediyor diyebilirim. 2 saat sonra da zaten ağrılarım başladı. Gün boyu sürdü. Sabah kalktığım da oturup kalkmada zorlandım. Şuan da toparlamış haldeyim çok şükür. Kimseyle kendinizi kıyaslamayın lütfen. Hamilelik sürecimiz 9 ay boyunca kolaymıydı ki doğum da süper kolay bişey olsun. İnanın Allah sabrını gücünü veriyor. Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin.. görüşmek üzereee ☺️🙏🏻