Doktorumun söylediği her testi ilk bebeğimde de yaptırdım şimdide yaptırıyorum.Ailemde bir sürü doktor var vallahi hepside benim yaptırdığım testlerin hepsinide yaptırdılar hamileyken.Zararlı olsa neden yaptırsınlar ki? Hem hiçbir doktor boşu boşuna şunu bunu yaptırın demez.Ailemde de eşimin ailesinde de şeker hastaları var o yüzden ben yaptırıcam.Bir gün içinde bize verdikleri şekerden bebeklere de bizede bişiy olmaz Allahın izniyle🙏