7 haftadayım, ilk çocuğum olacak inşallah, hiç bir sıkıntım yok ama hormonlar beni deli ediyor. Sürekli kızıyorum eşime (ki ben hiç bir zaman kızmıyorum çok sakın sabırlı biriyim), şimdi ise çok saçma şeyler yüzünden kızıyorum ona. Şu hormonlar bitecek mi, herşeye boşuna kızıyorum valla. Sizde durumlar nasıl acaba ?