1234567s_ Merhabalar anneler ben 38 haftalık hamileyim ama ultrasonda 40 haftalık hamile cikiyorum. Ve doktorum plasentasinin artık yaşlandığını söyledi suyuda azalmış cuma günü sezaryen yapabileceğini hazırlıklı gelmem gerektiğini söyledi. Normal doğum yapma ihtimalim var mı sizce cuma gününe kadar sancımin gelmesi için neler yapabilirim
smnrsmnr 1234567s_ bugün doğum koçu plates topu ile hareketler önerdi. Squat yap dedi. Çömelme hareketi yap dedi. Hurma ye dedi. Bunlar bebeğin kanala yerleşmesini sağlıyormuş
Esiii Benimde 2 hafta önde çıkıyor nasıl bir doğum bekliyor benide acaba 😏 Hurma yiyin merdiven inip çıkın tetikler belki sancıyı, açılmayı Bilen arkadaşlar yazar inşaAllah Hayırlısıyla kucağınıza alın gerisinin önemi yok🌸