Daha önce de bu haftalarda kahverengi akıntı başlayıp 9. haftada kalbi durmuştu kanama alanı vardı sonra da dış gebelik yaşadım sağ tüpüm alındı tam tüp bebeğe başlayacağım an hamile olduğumu öğrendim mucize bebek olacaktı ama bugün eşimle çok tartıştık çok ağladım canımı sıktım ondan mı bilmiyorum kahverengi geldi alt karnımda çok hafif bi ağrı var acile gittim iğne yaptılar progestan zaten hapını da kullanıyorum kese göründü yine kanama alanı falan görünmüyor ama yapacak bir şey yok istirahat et dediler bunu yaşayıp da bebeğini kucağına alanlar var mı duymaya çok ihtiyacım var.. Bir de yarın kendi doktoruma gideceğim duş almam lazım ılık suyla duş alsam arttırır mı acaba?