Canım okuduklarıma göre her devlet hastanesi farklı geçen biri Ankara şehir hastanesinde yapmıştı hem özel oda vermişler hem duş almış pilates topu varmış oda da çok memnundu . Benim kuzenim Karaman devlet hastanesinde yaptı kızın ayağa kalkması bile yasaktı nstye bağladılar on iki saat suni sancı verip o acıyı yatarak o cihaza bağlı geçirmesine sebep oldular bir cm de açılmadı on iki saat sonunda ayrıca kalkmasına izin bile vermemişler en sonunda çocuğun kalbi yavaşladığı İçin acil sezeryana aldılar. Yani her devlet farklı maalesef . Kahramanmaraş devlet te aynı Karaman gibiymiş ebeler çok kötü davranıyormuş arkadaşımdan duymuştum orayı da . Bence sen doğum yapacağın hastaneyi araştır direkt önceden git bak araştır