edosvebebisi Gebeliğimin başından beri sarı kokulu akıntım var hamile olmadan önce doktora gittim fitil verdi kullandım ama fayda etmedi hamile olduğumu öğrendim 12 haftadan sonra tedavi olcak dedi tekrar fitil verdi geçmedi tekrar 6lı fitil krem idrar yolu enfeksiyonu ilacı verdi hala geçmedi napmam gerekiyor kimisi sarımsak falan koy dediler tedirginim
Sedavarol edosvebebisi valla benimde ilk gebeliğim 27 haftalık hamileyim ne enfeksiyonum ne akintim geçti hangi ilacı verdilerse birkaç gün fayda edip onlar da etkisini yitirdi yeri geldi o ilaçlar da akıntı oldu. Sarımsak koymayın dinlemeyin böyle kimseleri lütfen doktorunuza danışın bebeğinizi ve kendinizi düşünün herşeyden önce.
Dolunaybelinay edosvebebisi benımde sarı kokulu akıntı hiç doktor a gitmedim sormadım akışına bıraktım
JJ19 Bir adet ben, sarımsak ne Allah aşkına yapma doktora söylemeden öyle şeyler kesinlikle , faydası olacagınıda sanmam, bendede hem mantar hem enfeksiyon 6 kez tedavi oldum geçmek bilmiyor 16 haftalık da hamileyim
Sdtly Kaşıntı, yanma ve peynirimsi yeşil akıntılar olmadığı sürece doktorlar hamilelik sürecinde hormonal olabileceği için normal sayıyorlar vajinanın ph dengesi değiştiği için lütfen sarımsak koyma gibi şeyler yapmayın
edosvebebisi GoktugAlp yok sarımsağın ortasından ip geçiriyormuşsun iğneyle sarımsağı deliyormuşsun vajinaya koyuyorlarmış gece yatarken sabah ipten tutum çıkarıyormuşuk
edosvebebisi Dolunaybelinay tanıdığım birisi söylemişti bi tanıdığındada mantar enfeksiyon varmış normal doğum yapmış vajinasını defalarca dikmişler dikiş tutmuyormuş artık ordaki cildine baya zarar vermiş sonra nolmuş bilmiyorum duyunca korktum doğuma kadar tedavi ol diyolar