neval270071 Ala22 sakın erken yapıp moral bozma ayrıca çıkmaz en erken 10 gün düşün yani ayrıca kan vermelisin gebelik testinde 10 günde çıkmıyor bile ayrıca belirti arama gebelikte belirtiler 6.7.haftalarda ortaya çıkıyor düşün yani
Oznurcakir Ala22 gününde yap bence 10. Gün yapmıştım çıkmadı . Baya üzülmüştüm . İnsallah pozitifi yakalarsınız
confundo Ala22 Belirti olmuyor canım. Benim de 5. Gün embriyosu. Ben 6. Gün sabahı dayanamayıp yApmıştım🙈 predictor erken gebelik testiyle yap onda yanılma ihtimali düşük. İnşallah bebeğin seninledir🥰
HSSvr minikcikolatammm13 Evet erken ama olsun 😊 içimde kalacağına yapayım. Birazda eşim kafayı yemişçesine sanki bebek varmış gibi davrandığı ve hep dilinde bu konu döndüğü için de yaptım. Olumsuzluğada hazırlasın kendini. Ben kendimle zor başa çıkıyorum zaten.
Kubra_kochan ikizsevdam bende an itibariyle 26+6 oldum her geçen gün heyecanla birlikte korkularda artıyor ikiz olunca daha fazla tedirginlik yaşıyorum
melina2020 Ala22 Hayırlı olsun başta 😊 hiç bir şey yapma sabır ve dua bol bol dinlen Allah’ın izniyle tutunursa zaten 7 ve ya 8 gün hafif pembemsi ve ya hafif kahve rengi çiş yapınca silince oluyor tutundu demek benim ikisinde de oldu…öyle…
ikizsevdam Kubra_kochan ah evet seni çok iyi anlıyorum süreç ikizler de biraz daha sıkıntılı ilerliyor son 3 ayımız azcık daha sabır