_peritozu İlk kontrolümdü doktorumuz sıvının orta seviyede oldugunu söyledi takip edelim 2 hafta sonra gel tekrar bakalım dedi. Bu kadar erken haftada neden olur ki düzelir mi acaba 🥹
Busarsl _peritozu bukadar erken haftada amniyon sıvısı oluyormuymuş bilmiyorım da daha ben bu haftalar da kalp atışıbu bile duymamıştım merak ettim onun için soruyorum