Merhaba arkadaşlar 30 haftalık hamileyim, yanlış hatılamıyorsam son 2 haftadır vajina ağrım var, batma hissi yada sancı gibi felan değil, bildiğimiz böyle kas, et ağrısı. Acaba baskıdan olabilirmi, yada neden olabilir ? Birde doktorum bebeğin kafasının haftasına göre biraz büyük olduğunu söylemişti.