JJ19 Fadime8080 ultarasonda zaten tahminj dogum tarihini sana soyluyor, kagitta da yaziyor. Ama benim doktrum ne zaman istersen o zaman yapariz dedi. Ben direkt 38 de alsin istiyorum beklemeye gerek yok