Keserken acı hissetmedim ben dikerken hissettim çok uzun sürdü çünkü. Ama benim doğumum farklıydı değişi sıkıntılar olmuştu . Çok şükür sonrasında antibiyotik ilaçlar derken 2 ayda iyileşti. Doktor 3 Çeşit bir şeyler vermişti. Her tuvalet sonrası o verdiklerini sürdüm. Sürekli kuru tut dedi. Ped değiştirdim sık sık. Korkmayın hiç kuzenim 2 dk da doğurdu. Doğumhaneye inip 3 dk da bebekle yukarı çıktı 😂herkesin doğumu bir değil. Kimseyle kendinizi bir tutmayın ve korkmayın