GulizarY Kızlar 10 haftalık hamileyim dün doktora gittim bi sıkıntım yoktu bugün öğleden sonra belime ağrı girdi şuan kalçamın üstü bi taraflı ağrıyor çok korkuyorum neden böyle oldu napacağımı bilmiyorum
misslavinia1 Aşkım ilk haftalar benimde öyleydi oturamıyordum ağlıyordum resmen ama normalmiş bebek gelişip büyüyor. Korkma canim ama icin rahat etsin istiyorsan geçmezse yarın kontrole git tekrardan.