ElLale şimdi 38 haftadayım ... Aksine kilo almanız bence normal , son haftalarda kilo alımı hızlı olur , çox fazla yiyerseniz kilonuz çok fazla olur , çeki alımınızda bence güzel , ben az kalsın 20 kilo alam doğumdan sonra nasıl vericem onu düşünüyom ... Yani ben sizde anormal bir şey görmedim , bence gayet güzel gidiyo gebelik MAŞALLAH ☺️