Hudanur Hatay iskenderunda bayram haftası çalışan muayenehane ya da hastane var mıdır ya biliyo musunuz hanımlar bayramın 3. Gününden sonra açıyo bazı yerler ama 🤔
Usenmezz99 Hudanur benim doktorum bayramın arefeye kadar varmış benim normal suni sancı meselesini tartışırken demişti bebek kendi kendine gwlsin fln diye
Usenmezz99 Hudanur yok istanbuldayım ama doktorların hemen hemen hepsi bayram arefesine kadar olıyormuş evde