Kızlar yarın 35+0 oluyorum. Erken doğum riskim hep vardı ilk bebegimde 36+0 da doğmuştu ama kilosu da ciğerleri de iyiydi vd kuveze alınmadı. Şimdi bugün hafif rahatsız etmeyecek şekilde sancı hissediyorum ve sırt agrim var. Bebegin hareketleri de 2 gündür yavaşladı yarın hastahane randevum var durum belli olacak. 35 haftada dogum yapıp bebegi kuveze girmeyen var mı?