Pyrzhln21 Mrv135 ya berbat bi döneme denk geldi 39+6yim normal doğum yapmamam lazım. Resmen adim bile atmıyorum normal gelmesin diye. Öyle bekliyoruz geçmesini
Mrv135 Pyrzhln21 Valla çok zormuş Allah yardımcınız olsun. İnşallah hayirlisiyla atlatıp en sağlıklı şekilde kucaginiza alırsınız.
Mrv135 mormenekse19 Evet bazı antibiyotikler veriliyor hamilelere. Yoksa idrar yolu enfeksiyonu falan geçmez zaten ama grip olunca vermiyorlar genelde.
Mrv135 [silindi] Söylemeyi unutmuşum ağrı kesiciye alerjim var 🤦🏻♀️ Hamilelikten önce çok mecbur kalır da ağrı kesici olan serum falan verirlerse alerji iğnesi vurup öyle takiyorlardi serumu. Onun dışında ben hiç ağrı kesici kullanamıyorum 🤦🏻♀️
Mrv135 gorky Malesef gebelik şekerinden dolayı bal yiyemiyorum. Bol bol su içtim şuan baya toparladım.
mummy_to_be Mrv135 gecmis olsun, sizi korkutmak istemem ama ben rutin kontrolumde dr a bgn cok basim agriyo, burnum tikaniyor dedim, pcr yapalim garanti olsun dedi ve pozitif ciktim. Bi test mi yaptirsaniz?
Mrv135 mummy_to_be Postu açtığım gün çok kötüydüm dünden beri gayet iyiyim ama yarın doktora gidicem zaten olmadı test de yaptiriyim çıkmışken.
Mrv135 mormenekse19 Zaten bazı hastalıklar, enfeksiyonlar tedavi edilmediğinde bebeğe antibiyotikten, ilaçtan daha çok zararı oluyor. O yüzden mecburen kullanıyoruz.