Evet kaba etim baya üzerine oturdugum yer hem de iki taraf🥹 33deyim ne karnimda ne kollarim ne de kalcam bacaklarim,, tek bir catlagim yok duzenli krem yag falan onlari söylemiyorum ama popom nasil catlar yaaa😭😭 var mi aynisi olan oturmaktan mi catliyor bu nasil is anlamadim😩