Tulinmom Merhaba 62le hamile kaldım şuan 64üm çok kilo alırmıyım böyle gidersem?14+6dayız.bu hafta karnım çıkmaya başladı normalmi.çok ufak durmuyor yanlız
BBusraa Tulinmom gayet normal. Kimisi ilk üç ay kilo almıyor kimisi 1-2 kilo alabiliyor. Yiyip içtikleriniz dikkat ettiğiniz sürece alması gereken kadar kilo alırsınız
Mrvnrtprak Tulinmom ben de 2 kilo aldım 15+5 karnım da çıktı dışardan gayet net anlaşılıyor. İlk gebeliğim ☺️
Sinem03 14+3 üm bende 66 hamile kaldım şuan 67.100üm ilk ay 500 gr almıştım sonra bir haftada 300 gr bakalım kaç oldum homini gırtlak durmadan yiyorum 🤣🤣 Göbişimde çıktı 🤗😍
Tulinmom Sinem03 aşırı olmasada bende Devamlı yiyorum yoksa mide bulantısı yda baş ağrısı yapıo bende.tek hatam akşamları yürüyüş yapmamak ve çok dikkatli yememek.
Umutlu2272 Bende 62 kilo ile başladım şuan 11+5 im 63.500 olmuşum oda biraz tatlıyı kaçırıyorum galiba ondan ☺️ Ama bende çok korkuyorum fazla kilo alıcam diye. Şu aralar çok sık acıkmaya başladım bakalım yaşayıp görücez ☺️☺️
Tulinmom Umutlu2272 benim acıkmaktan ziyade öğün arasını uzun tutarsam midem bulanıo aşırı olmasada.yda baş ağrısı yapıyor.bakalım umarım böle az az gideriz😀
Sinem03 Tulinmom aynen canım benimde öyle heleki akşamları yemek yiyip yatıyorum gün içinde hareketli olduğum için yürüyüş yapmak zor geliyor ama eşimin zoruyla bazı akşamlar yapıyorum