Kızlar selam. Omuriliğimde kayma ve boynumda düzleşme var. Bu normal doğum yapmama engel olur mu? Belim zaten sürekli ağrıyor, daha da kötü olur muyum? Çevremden çok korkuttular beni.. 35. Haftadayım, doktorum tatilde dönüşte soracağım ama sizin de fikirlerinizi almak istedim