Gamzetopraak Bebişleer ben daha önce dış gebelik geçirdim bi tüpüm alındıı şimdi bebiş istiyoruz rahim filmim falan sağlıklı çıkmıştı o zaman diğer tüp açıktı ama içimde bazen bi korku oluyorrr yaa💔
Elifderin34 Gamzetopraak aynısı bende de oldu sağ tüpümü aldılar sonra tekrardan sağlıklı şekilde oldu bebek içinizi ferah tutun bir şey olmaz inşallah
Elifderin34 Gamzetopraak doktorum hemen bir sonra ki ay olabileceğini fakat psikolojik ve fiziksel olarak 3 ay kadar dinlenmemi tavsiye etmişti 3. ayın sonlarında olmuştu :) sizin de sağlıkla olur inşallah 🥰
Gamzetopraak EmineDefneGokce allah nazardan korusun ne güzel sağlıkla büyüsünler 🧿 darısı başımaaa inşallah içim rahatladı 💜