AhhssenN Arkadaşlar 6 haftalık hamileyim dişim çok ağrıyor Parol içtim fayda etmedi karanfil yağı tuzlu gargara yaptım fayda etmedi bu dönemde ilaç kullanamam tavsiyesi olan var mı?
Ttugceeli AhhssenN dişinizde iltihap varsa eğer ilaç içmemeniz daha tehlikeli. Bende şu sıralar diş ağrısı çekiyorum 3 kutu antibiyotik kullandım. Üstelik dişimi çektirdim. Bence sizde diş doktoruna görünün
Eldgrn AhhssenN benimde önde dolgum vardı onlar ağrıyor Perşembe doktora sorucam artık nasıl yol izlemem lazım diye 7 haftalık ilaç kullanmıyorum arada fena giriyor ağrı onun dışında hafif hissettiriyor
Kacan AhhssenN ay canım tam 9 aydır aynı dertten muzdarip olan ben hiç bir çaresi yok. En iysi parol şurup ilacı fayda etmiyordu şuruptan 1 kaşık alıp ağzıma önce ağiran dişimde biraz bekletim sonra yutuyordum biraz sakinleşiyordu sende dene iyi oluyor
Eldgrn AhhssenN benim de öyle de elimden gleeni yapıyorum abartısız su içtim şimdi soğukta değildi bir zonkladi halimi gör napicam hiç bilmiyorum onca ay acil tedavi edilmesi lazim