Ahuum içtim bebege bir şey olmadı diyen çok kişi görüyorum genelde. Burada da var çevremde de ama maalesef bebege zarari öyle direk gözle görülebilir bir durum değil genelde. Zamanla ortaya çıkıyor. Sağlık problemleri, gelişim geriliği, dikkat eksikliği vs daha nicesi.
İçiyorum üzgünüm diyorsanız en iyi ihtimalle yaklaşık 7 yıl sonra çocuğunuz okulda ilgisiz ve öğrenme zorluğu çekerse azarlamaya hakkinizin olmadığını belirtmek isterim.
Bağımlılık çok zor ama zorla da olsa tiksinme calisin