Soruyorumm kız o komşu geldi ama nasıl geldi çuval sormaya gelmiş bana çuvala eşya dolduracakmis. öteki komşum da gördü dedi bu kiz senin için hazirlik yaptı niye gelmiyorsun falan dedi bu da kendi misafirlerini toplayıp bana geldi yoksa niyeti yoktu yani insan bari haber verir ben gelemiyorum diye neyse yedik içtik oturduk baya 12 kişi falan vardı. bir de şeye sinirlendim 1 sene önce biz eve tasinirken ev sahibi gardrobunu bizim eve koydu 1 ssne sonra kardeşim tasinicak dolabi da götürecek dedi akraba diye ses etmedik tamam dedik simdi o kardeşi yani komşum gidiyor ama dolabi götürmeyeceklermis sığmıyormus iyi de ben o dolap yüzünden bebegimin beşiğine yer bulamadim beşik kaldi ortada suan oturma odasında koyacak yer yok 2 aya da doğumum var. ben dedjm tamam o zaman kardeşine söyle eger götürmezseniz bodruma indiricem dolabi beşiği koyucak yer yok dedim eşim de bana baya kızdı vay efensim neden öyle demisim akrabaymis adam dengesizmis bizi evden çıkarırmış. kiraya zam yaparken akraba demiyo baya zam yaptı üstelik 1 senelik kirayi da pesin vermistik hemen ertesi ay zam yaptı . insan kullanmayi ne cok seviyorlar benim kocayı da buldular tabi sessiz.