asli_g01 Merve551 37 değil ama 34 te gittim sadece 3 saatlik yoldu ama çok pişman oldum heryerim ağrıdı bide onun stresiyle çıkıyosun ya yola oda sıkıntı ediyo seni
D-vitamini Merve551 Canım öncelikle doktorunla görüşmende fayda var ama artık doğum yaklaştığı için uzun yol bu haftalarda önerilmiyor diye biliyorum.
Merve551 asli_g01 bende kararsız kaldım şuan icin bi sıkıntım yok ama doğum olur diye endişeleniyorum