Aycans Arkadaslar doğum nasıl başlar neler yapayim ben suni sanci almak istemiyorum 39 +4 asla ne agri ne sanci ne su hic bisey yok bende ne de kasılma bi gunde 2 iran hurmasi yiyorum baska ne yapabilirim
Melo11 Aycans ben 40 haftaya kadar bekledim ilk çocuğum da gelmeyince suni sancı aldım ama bund skorlularla bir durum yok normal sancı varken hızlandırmak için bile verebiliyorlar inşallah kendi sancın gelir ama anlatılan kadar korkunç bir şey değil ☺️Çok takılma bence ☺️
immos Aycans arkadaşım kızını parka götürünce salıncakta onunla birlikte sallanmıştı sonrasında sancıları olmaya başladı doktoru sallanmak bebeği kanala sokar ve doğum pozisyonu aldırır demiş ne kadar doğru bilemiyorum
Buseyllzr Aycans 40+2 de doğurdum 1 gün önce ilişkiye girdik ve yürüyüş yaptım baya. En etkili onlar oldu 5 cm acilmayla yatış yaptım kendi sancimda vardı ama açılma ilerlemeyince suni aldım mecburen 🤦😚
Kubrailkan Hurmayi tek sayı şeklinde yiyin,sünnettir 🥰🙏 birde ben pilates topu üzerinde zıplama hareketi yapıyordum yavaş yavaş ihtimal vermiyordum hatta yaparken ama doğumum başladı 😬😬🙊😀
Aycans Melo11 normal sanciyi bile dusunemiyorm bide suniyi öcü gibi anlattiklari icin cok korkuyorm sizin nasil sürdü süreç
Melikemercimek Aycans belirli bir açılmaya gelince epidural alabilirsin ben öyle düşünüyorum . Arkadaşım yaptırdı dünya varmış dedi o acıların hafifliyor ama ıkınma hissin geldiğinde ıkınıyoraun da dedi .düşünebilirsiniz bence
Melo11 Aycans benim her şey çok çok güzel geçti ☺️ Öyle korkulacak öcü olsa birdahaki düşünmezdim sanırım ☺️ Öyle size açılma yokken pat diye sancı vermiyorlar rahim yumuşasın açılman olabilsin diye fitil veriyorlar sonda kendi sancıların da başlıyor zaten sonra destek amaçlı suni yapıyorlar ☺️ Ama açılma varsa ilerleme yoksa direk suni veriyor olabilirler oda öyle öcü değil ☺️Böyle şartlamayın kendinizi benim arkadaşın kendi sancısıyla gitti en son doğumhanende sancın hafif okunmanı desteklemiyor deyip son dk suni vermişler ☺️Bence kafanıza takıp kendinizi korkutmayın akışına bırakın ☺️
asli_g01 Aycans 3 değil en az 7 yapın haftanız zaten iyi doğuma yakınsınız bende öyle yapıyorum 39+4üm en az 7 tane yiyorum
Keyf_endam19 immos bunu bende duydum araba yolculukları da salladığı için bi arkadaşım yolculuktan hemen sonra doğurmuştu
Seymaa95 immos çok doğru demiş ilk doğumum öyle oldu ama beni araba çok fena sallamıştı 1 gün sonra doğurdum