Ormanmeyveli kelebek03-6 Demir ilacını kullanırken kan değerim düşmeye devam etmiş yani pek etkili değil
kelebek03-6 Ormanmeyveli hadi yaaa banada sağlık ocağından onu verdiler kullanıyorum ücretsiz alıyodum en son gittiğimde süresi dolmuştu galiba reçete olarak yazdılar ama ferrum olarak verdiler buda aynısı dedi eczacı
Kubrailkan Ben 6.haftadan son haftaya kadar kullandım. Tabi son haftalarda çok aksatmistim 🙊 kan değerlerim iyi gidiyordu ben aksatana kadar. 🤣 yani memnundum haptan.