Pnrklk Arkadaslar ben bisey his etmiyorum hic normalmi hicte his etmedim zaten ama aklima hel kotu seyler geliyor ya 😢
Denizmazman Pnrklk 20. 22 haftalara kadar bende birşey hissetmiyordum hatta çok stresli oluyordum arkadaşım 16 haftada hissetmişti ama sonra bı hissettim o anı hiç unutamıyorum zaten 🥰 hiç endişe etme hissediceksin ❤️
Nihal_35 Bende kilolu hamile kaldığım için çok korkuyorum hissedemezsem diye 15 oluyorz yarın daha küçükte yinede okuyorum burda geç hissedenleri bide ilk diye heralde herşeye heves ediyorum 🤭