kızlar merhaba hastaneden yazıyorum dün sabahtan beri evde yalancı sancı diye çektiğim sancı doğum sancısıymış geldiğim gibi nst altan muayene sonrası yatışım yapıldı durdurulmaya çalışıyor zaten 20 haftadan beri riskliydim çok şükür 34 gördük ilaçlarla alttan muayene dediğim de çatı muayenesi resmen açıklığıma bakmak için bütün elini soktu doktorum anam ağladı ağrısız atlatanları okumuştum helal olsun diyorum ve ciğer geliştiri iğne hakkında acayip yakıyor hala ağrısını çekiyorum şu anlık sancılarım azaldı öyle paylaşmak istedim tecrübelerimi dualarınızı eksik etmeyin şimdiden teşekkür ediyorum 🥰