620033 27 haftalıkken bende öyle oldum yuruyemicek dereyece geldim olduğum yerde kivraniyordum acile gittim nst bagladilar hiç bişey çıkmadı. Sonra anladık ki kabizliktan kabızlıkta normal birseymis yeme.icme ne dikkat ettim tuvalete çıkabilmek için sonra geçti çok şükür bir daha da olmadı 🙂