Ozlemyeni benim ilk doğumum kızım kordon düğümlenmeli vardı bekledik bir türlü gelmedi kalb ritmi düşmeye başlar artık diyince mecburu sezeryan oldu 13 yıl önce ikincide iğne vuruldum kan sulandırıcı iğne 9 ay onuda sezeryana aldılar oğlum var 8 yaşında Buda tamamen süpriz bir bebek spiralle hamile kaldım iki ay geçmiş öyle fark ettim önce istemedim çok ağladım sonra kanamalarım başladı üç ay yattım kalkmadan iğne vuruldum her gün eş agagıdaymış sonrada korktum düşecek diye 😅kıyamadık ufaklık inatçı çıktı o kanamalara rağmen dayandı parça parça idi kanamalar açılmamalar çok zor geçti Buda erkek bakalım 23 üne sezeryan günü verildi ama dediğiniz gibi sonrası sezeryanın zor her türlü zor Candan can çıkıyor rabbim kolay kurtarsın hepimizi 💐🙏🙏🙏🙏🙏