Birsenvergili ozgecg Ben ananas da yedim Brezilya şeftalisi Hindistan cevizi noldu ki canın mı çekti canım 😬😬
Irmakelizim06 ozgecg sürekli tüketiyorum bi sıkıntı olmadı :) 22 haftalığız ilk aylardan beri yiyoruz :)
Irmakelizim06 ozgecg sürekli tüketiyorum bi sıkıntı olmadı :) 22 haftalığız ilk aylardan beri yiyoruz :)
ozgecg Birsenvergili dün almıştım da bir yerde okudum yemeyin vs. Diye malum her okuduğumuza inanma gibi bir huy başladı 🤭
Byncdii Yaşını değil ama ananas kurusu yedim ananas suyunuda tükettim hamdolsun bir sıkıntı yaşamadım 🤭
Birsenvergili ozgecg valla ben ilk zamanlar öyle istedim ki hepsini yedim Allah’a şükür birşey olmadı yani zararı olucağını sanmıyorum meyve sonuçta ☺️☺️
Drsnbyfatma Tam ben soracaktım iki gün önce bende yedim şimdi okudum sıkıntılı diyo bişey olmadı ama korktum yani ☺️
goksum Bana da bi eczacı arkadaş gebelikte ananas tüket başka meyve yemene gerek kalmaz o kadar kapsayıcı demişti
Mavi20 ozgecg kan sulandırıcı etkisi var, bide karaciğeri yoruyor. Bu yüzden düşük tehlikesi olan kolestazı olanlara genelde yemeyin diyorlar. Abartmadan yiyebilirsiniz bence 🤗
Busucan ozgecg Sanırım son 3-4 ay her gün yedim bana çok iyi geliyordu ve bebeğe çok güzel kilo aldırıyor tosuncuk bi paşam oldu 😊