Seherselim Merhaba güzel anneler 12 haftamda doktora gittim cinsiyeti belli değil dediler. Arkadaşım a 12. Hafta da cinsiyeti erkek olduğunu söylemiş doktoru. Sizler kaçıncı ayda öğrendiniz cinsiyeti ve bebişlerinizin cinsiyeti neydi.?
hunilimom Seherselim ilk 17 ikinci 15 de ben geç ogrenme taraftarıyım erken haftalarda sadece tahmin yapılıyor tabi ki doğru çıkan oluyor ama ilerleyen haftalarda üzülmek istemedim
Dilarakr Seherselim 17 de erkek oldugunu ögrendim arkadasım aynı doktora göründü 12 de erkek 15 te kız dedi kızı olacak onunda inşallah