Denizzeynepelif_22 İnşallah 3. Bebeğim olacak sezeryan olacağı için tüpleri bağlatmayi düşünüyorum özele gidiyorum bilgisi olan var mı acaba
Cansugamze_ Denizzeynepelif_22 doğum sırasında bağlarlar ama bi 15 20 dkka geç çıkarsınız ve eşinizin imzası da lazım yine doktorunla konuş bi canım
EmelBG_ Denizzeynepelif_22 Sezaryan beraberinde bağlıyorlar .Kayınvalidem zamanında oyle yaptırmış devlette sezeryan olmuş bağlatmak icin .Bende hatta düşünüyorum bakalım hayırlısıyla yapısıklık durumum olduğu icin hayatı riskler olduğu icin de bakalım hayırlısıyla.
Deletedmom727272 Spiral için bile bekleme süresi tanıyorlar iyileşme olana kadar, sanırım beklemeniz gerekebilir bunun için de. Bu arada eşiniz izin veriyor mu? Eş rızası aranır çünkü
Denizzeynepelif_22 Cansugamze_ evet ikimizde istiyoruz ayriyeten anestezi verirler mi ki tamamen uyuturlar mı ki hamile olunca hersey kafama takılıyor 🙈
Elif-Okan Bende 20 temmuzda doğum yapacağım tüpligasyon sezeryan ile beraber yapılacak özel hastanede hepsi 20 dk dedi doktor
Denizzeynepelif_22 Elif-Okan yaa inşallah burada bilgi verirmisin inşallah olunca çok takıntılı biriyim🙈
Deletedmom727272 Denizzeynepelif_22 sağlıcakla gelsin son bebenizde, sonrasını sanırım en sağlıklı doktorunuz söyler☺️
Denizzeynepelif_22 Ceyduygu 35 yaşındayım 3. Bebeğim buz düşünüyorduk zaten doktor da düşünürmüsun dedi evet dedim kızlarım da yanımda olduğu için soramadim
Ceylankuru haklisinesracim sadece doğal yollarlla.hamile kalamiyorsun ama eğer istersen tüp bebek yapabilirsin