Rkybyrl bende 16+1im şuan. 14haftslıkkken kanamam oldu. Hâlâ kanaama alanım var ve çok fazlaymış. Doktor bu bir şekşlde boşalacak dedi. Kahverengi koyu renkli geldiğinde korkma ama kan şeklinde gelirse hemen doktora git dedi. Progeston verdi gece yatarken iki tane fitil olarak. Ve beş tane düşük önleyici iğne verdi haftada bir vurulcsm. İnşaallah sağ salim sağlıkla kucağımıza alırız,🤲