Durubebegim hamile bi arkadaşım vardı momdan gelen mesajları paylaşıyordu ilk zamanlar hoşuma gitmişti şimdi pek samimi gelmiyor 😁 neyse o zaman bekardım daha hep dikkatimi çekmişti mom o paylaştıkça. Neyse evlendim gebelik planlamaya başladım, indiriyim de hamile kalırsam gelişimini kontrol ederim dursun dedim. Sonra Forum kısmını farkettim bu ne len böyle bunlar gerçek insan mı online mi diye şok geçirdim jdjdjdj sonrs dur bi üye olayım dedim. Üye oldum bi baktım bebek isteyenler etiketi var. Anaa dedim sadede hamileler indirmiyormuş demek ki, baktım ovulasyon denen bi şey var bilmiyodum ne olduğunu. Sonra eczaneden bende aldım. Kullanmayı bilmediğim için buraya attım sordum derken olay buralara geldi jsjdjd hâlâ hamile kalacam daaaaa bebeğin gelişimini takip edecem deee
Eeeey düştük bu bataklığa 😁😁