Burcint benim 38+0 ikinci doğumum olacak. Bebeğim iri olduğu için zorlanıyorum iyi bile dayandım 😄 kızımda da artık doğsun diyordum,doğduktan sonra demiştim birdaha hamile kalırsam tutabileceğim kadar tutacam demiştim. Ama ikinci daha zor geçti . Başıma gelecekleri biliyorum ama hazırımm 😅