kızlar selam yarın genel anesteziyle 3 bucuk 4 gibi bebeğime kavuşacagım. 38. Haftamızdayız.
Doğumun ilk gününü nasıl atlatıcaz psikolojiler ne durumda. Ben kendimi şimdi avm ye attım başıboş tekeler gibi geziyorum🤣
Kocamda sayıklıcam diye ödü kopuyo çünkü ben bazen küfür edebiliyorum ailesine küfürleri sıralıcam diye bilinçaltımı temizlemeye çalısıyor ama çok kirli oralar😃😃😃
Bebetomu da merak ediyorum napcaz yarına kadar bu gece uykular haram oldu modundayım😅