Arkadaşlar 1 ağustos günü sezeryan olacağım. 3yaşında bir kızım var gurbetteyim. Burada hiç ailemiz akrabamız yok ama arkadaşlarımız var 1-2tane. Ya kızımı bi arkadaşa emanet edip eşim de doğuma yanıma girecek yada eşim kızımla kalacak ben doğumda yanlız olacam ameliyattan çıkınca kızımla yanıma gelecekler. Ama kızım beni o halde görmesi iyi mi kötü mü bilmiyorum. Sabah 6.15de hastanede olmam lazım eğer kızımı bırakırsam saat 5de arkadaşa bırakmam lazım. Siz olsanız napardınız? Çok kararsızım