Ben ilk doktora gittiğimde sadece 8,5mm kese görünüyor rahme yerleşmiş demişti 5 haftalık olduğunu söylemişti .2 hafta sonra kontrole çağırmıştı tekrar o zaman bebeği görmüştük endişe etme şuanda 14+2 deyiz .Tekrar doktora gittiğinde bebişini görürsün inşallah