Merhaba kızlar kendime yeni gliyorum bugün doğumunun 8. Günü şimdiden söylüyorum biraz hassas başınıza gelirse diye anltamak istedim. Ben bebeğimi normal bekliyorum. Hiç bir sorun yoktu. Gelişi normal kafası kanala girmiş suyu vs normal denilmişti . Devlet hastanesine gidiyordum. Son 3 gün boyunca aşırı ağrılarım vardı 3 gece uyumadım ağrılarla her gittiğimde nst ye bağladılar ve sancı en fazla 45 görüyordu bir gecede 3 kez gittik ama inliyorum yani eşim de benle birlikte uyumadı. Her neyse tekrar gittik ve acilmam 1 cm hiç yok neredeyse dediler kanamam geliyordu ultrason ile bakıldı normal denildi istersen suni sancı verebiliriz vs dediler tamam dedim yatisim yapıldı. 3 gün boyunca yemek yemedim oraya geçince şu da icemedim o odada neler yaşadım bı ben bir Allah biliyor. Çok kötüydü içimi deldiler resmen heryerim kan ama mahvoldum eşime de anne naz yapiyor demişler çok sinirlendim. Bende ilerleme sıfır ama ben inliyorum ağrıdan. Sonra eşim dedi ki çıkışını yapalım özele gidelim aldı beni oradan özele gittik. İyiki de gitmişiz. Az daha gitmesem bebek sıkıntıya giriyormuş içerde kakasını yapmis 🥲 Allah’ın cezasi o devlet hastanesi yüzünden az daha bebeğimi gunlerce kuveze alacaklardı belki bende sorun yaşayacaktım… Hemen yatisim yapıldı ve ameliyata alındım. Evet çok zor oldu benim için hem sancı çekip ardından sezeryan olmak ama çok güzel atlattık 5. Günden beri kendim ilgileniyorum bebeğimle herşey çok güzel gelişti biraz uzun oldu hakkınızı helal edin ❤️