23kubra23 canım Bir yandan haklısın ama kötü düşünme kötü olmasın hep iyi düşün Güzel düşün ben ilk o değeri gördüğümde çok korkmuştum çok düşük diye ama Allah’a şükür yükseldi her şey yolunda gitti doktorum bile şaştı geç döllenme olduğu halde sen nasıl o değerle öğrendin diye sen yükselmesine bak ondan dolayı ben doktora gitmeden sağlık ocağından kendim takibini yaptım psikoloji olarak etkilenmeyeyim diye baktım her şey yolunda öyle gittim doktora da