
Merhaba teyzeler, biz bugün 10+1 iz. Tam 9 haftalıkken ve 10 haftalıkken çok az kahverengi akıntım oldu, sancım vs yok. Doktor baktı kalp atışlarını da duyduk herşey yolunda, kanama alanı vs yok. Progestan verdi doktor ama 3 gün kullanabildim , mahvetti beni ve çalışırken dayanamıyorum. Fitil istedim ama etkileri aynı oluyo dedi. Ve devam etmemi istedi. Başına böyle bişey gelen oldu mu hiç ? Yani bi sebep yokken neden lekelenme olur ki