Gozdee01 ben 5. Haftada lekelenmem oldu. Doktorum istirahat verdi. Bir aya yakındır. Progestan ve onun iğnesi var onu oldum. Lakin korkma allahın izniyle geçiyor kanama alanım hala var ama lekelenmem hafta hafta geliyor. Taze kan olursa telaşlanmak gerekiyor galiba. Benim ilk düşüğüm var, şimdide kan pıhtılaşmam(onun için ayrı iğne oluyorum) benim biraz riskim yüksek. O sebeple dua 🤲🏼 bebeişlerimizi bize bağışlayacaktır. İnşallah