Dua_AseL Hases 28 Mayıs transfer yapıldı kendime söz verdim asla test yapmadım test gününe kadar çünkü biliyorum ki evde yapılan testlerde yanılma payı çok.. çok şükür sabrettim ve pozitif sonucu gördüm. 5.gun embriyosu ile 2 aylık hamileyim… İnşallah sende guzel sonuç alırsın..❤️
asilannesii Hases canım benimki 5. Gün embriyosuydu 6. Gün dayanamayıp test yapmıştım silik çizgi cıkmıştı. Ama erken gebelik testiydi normal kaset test değil. 7. Gün kan vermiştim 46 cıkmıstı beta. Biraz daha bekle. Benim zamanımda 7 de 8 de negatif görüp üzülüp 10. Günde pozitifi gören çok okudum
Busenurrr97 Bende tüp bebek annesiyim ve bu sabırsızlık neden anlamıyorum boşu boşuna kendinizi strese sokmanın anlami ne doktorun dediğin gidip kan verin valla çok geriliyorum böyle şeylere
60_sD Doktor cuma günü tekrar yaptır dedi cuma günü tekrar gidicem yaptırıcam bakalım hayırlısı ilk duyduğum da üzüldüm baya ama napıyım nasibim de ne varsa onu yaşarım
Pitircikk 60_sD kaçıncı gün yaptırdınız betayı, benim de 5. Gün embriyosuydu 10. Gün kan testim 52 çıkmıştı. İdrar testinde de silik çizgi 8. Gün çıkmıştı. Erken yaptırdıysanız moralinizi bozmayın. İnşaallah pozitiftir 💕
Pitircikk 60_sD 3. Gün embriyosunda 12. Gün kan tahlili isteniyor yanlış hatırlamıyorsam. İnşaallah beta artmış olur güzel bir sonuç alırsınız 🤲🏻❤️
Meryem44 Hases ``ben yasadim 7.qun idrar testi yaptm cikmadi 12. Gun kan verdim vardi eger kaset testse cikmayabiliyo herkeste