Dilarakr 2347 hamilelikte normal kabul ediliyor 21. Haftadayım 2 haftada bir cekiyorum en az ama benim hamilelikten önce de vardı
kelebek03-6 Ay bende nerdeyse ilk üç ay aşırı baş ağrısı çekmiştim kafamı oynatamıyordum bile Allah yardımcınız olsun inşallah sizinki benim ki kadar uzun sürmez sadece parol önerdi doktorlar oda hiç etki etmiyordu bende daha kullanmadım