hazal96 ameliyat anında hiç ağrı olmadı canım sadece çekiştirme baskı hissettm 5 dkkada bebeğim çıktı zaten onu görünce herşeyi unuttum çok güzel bir andi. İlk ayağa kalkmak çok zordu kalktım biraz adımladm snra tansiyon düştü hemen oturdum 2.. kalkış daha rahattti şuan 5 gün oldu ağrım halen var tâbi ama bebek için değer